Regeneracja kluczem do budowy mięśni

Regeneracja kluczem do budowy mięśni
Masz trudności w budowaniu masy mięśniowej? Trenujesz intensywnie, do tego prowadzisz normalne życie zawodowe, wypełniasz obowiązki w domu, masz wiele na głowie i popadasz w końcu we frustrację, bo Twoje treningi nie przynoszą efektów? Zastanów się więc ile czasu w tym całym trybie życie znajdujesz na sen? 5-6 godzin? To zdecydowanie za mało, by zregenerować organizm. A odpowiednia regeneracja nie tylko dodaje energii, ale też pomaga w budowaniu masy mięśniowej. Kiedy jesteś non stop przemęczony, Twoje wysiłki tak naprawdę idą na marne. Dlaczego?

Odnowa organizmu

Regeneracja to przede wszystkim zdrowy, efektywny sen. Sen jest najlepszą metodą na pozyskiwanie energii. Sportowcy śpią nawet po 10 godzin dziennie. Jednak nie każdy może sobie pozwolić na przeznaczenie na regenerację aż tak dużej liczby czasu. Zalecane jest więc wysypianie się co najmniej 8 godzin dziennie. Podczas snu cały nasz organizm odpoczywa, zachodzi w nim wiele procesów polegających na odnowie biologicznej. Zwalnia akcja serca, spada ciśnienie krwi, regeneruje się mózg oraz mięśnie. To właśnie podczas snu następuje ich rozwój. Rozerwane włókna mięśniowe są naprawiane, organizm pozyskuje nową energię do działania. Jeśli więc nie masz czasu na sen, jesteś ciągle zmęczony i ospały, nie licz na to, że na siłowni będziesz mieć w ogóle ochotę na trening. Poza tym, nawet jeśli się do niego zmusisz, bez regeneracji Twoje mięśnie będą przemęczone i zamiast ich rozbudowy, możesz wywołać procesy kataboliczne, które polegają na rozpadzie masy mięśniowej. 

Jak się odpowiednio regenerować?

Chcesz poznać najlepsze sposoby na regenerację? Po prostu się wysypiaj. Nie tylko w nocy! Drzemka po pracy będzie idealnym uzupełnieniem energii. Kiedy masz trochę czasu dla siebie, po prostu się prześpij. Twój organizm będzie Ci za to wdzięczny. Przy regularnym spaniu co najmniej 8 godzin dziennie, a także drzemkach między obowiązkami, szybko odczujesz różnicę zarówno pod względem większej ilości energii, jak i widocznych efektów treningów. Poza tym regeneracji organizmu sprzyja również obcowanie z przyrodą. Wybierz się na spacer, poodychaj świeżym powietrzem. Staraj się nie spędzać całego dnia w zamkniętych pomieszczeniach. Spróbuj również regenerować się w saunie albo wybierz się na masaż, który zrelaksuje ciało i umysł. Możesz także wspomagać swoje mięśnie suplementami takimi jak glutamina. Wpływa ona nie tylko na procesy anaboliczne, ale też zapobiega katabolizmowi mięśni. Poza tym suplement wspiera na ich regenerację i odpowiednią pracę. Więcej informacji o preparacie znajdziesz na stronie www.jaki-suplement.pl. Pamiętaj, że od właściwej regeneracji zależy Twoje codzienne funkcjonowanie. Musisz zadbać o swój organizm, aby na co dzień z Tobą współpracował. 
Nowe opinie w bazie (0)
Napisz swoją opinię:
Końcowa ocena:

Podobne odżywki

Ocena: 5/5 (1 opinia)
Ocena: 5/5 (1 opinia)
Ocena: 5/5 (1 opinia)
Ocena: 5/5 (1 opinia)
Ocena: 5/5 (1 opinia)